• Fiat - samochody osobowe - Carserwis
  • Alfa Romeo - samochody osobowe - Carserwis
  • Lancia - samochody osobowe - Carserwis
  • Fiat professional - samochody dostawcze - Carserwis
  • Abarth
  • Jeep - logo
  • Kia - samochody osobowe - Carserwis
  • Opel
Wymagane technologie: JavaScript i FlashPlayer

Zmiana samochodu

Jak często zmieniasz samochód?:

 
Zmniejsz rozmiar czcionki Zwieksz rozmiar czcionki Wyczyść ustawienie rozmiaru czcionki

Zgłaszanie szkody

Sposób postępowania w razie zaistnienia wypadku drogowego

Po kolizji drogowej, gdy samochód nie nadaje się do jazdy, trzeba go odholować. Przed tym jednak, należy się upewnić, kto pokrywa koszty holowania. Nasza całodobowa pomoc drogowa zawsze udzieli szczerej i wyczerpującej odpowiedzi i w razie potrzeby odholuje samochód nawet w nocy, zostawiając go na strzeżonym terenie Carserwisu.

Następnego dnia roboczego należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, aby dowiedzieć się o bezgotówkowej procedurze likwidacji szkody i dostarczeniu odpowiednich dokumentów. Resztą sprawnie i szybko zajmie się nasz serwis blacharsko-lakierniczy.

Jakie dokumenty powinniśmy mieć przy sobie podczas zgłaszania szkody?

Zgłosić szkodę może właściciel pojazdu, osoba upoważniona przez właściciela lub kierujący w momencie kolizji. Koniecznymi dokumentami przy zgłoszeniu szkody są:

  • oryginał polisy ubezpieczeniowej,
  • dokument tożsamości,
  • prawo jazdy,
  • oświadczenie sprawcy lub protokół policji w przypadku włamania lub protokół z miejsca wypadku jeśli nie posiadamy oświadczenia sprawcy,
  • oraz dowód rejestracyjny samochodu.

O pozostałych dokumentach, wymaganych przez konkretnego ubezpieczyciela, dowiedzą się Państwo w Biurze Obsługi Klienta.

Pobierz

oswiadczenie_o_szkodzie [1,10 MB]

Samochód kupiony na kredyt

Jeśli samochód kupiony był na kredyt, procedura zgłoszenia szkody jest taka, jak powyżej, z małym wyjątkiem. Poza wspomnianymi wcześniej dokumentami powinniśmy posiadać zgodę banku, który udzielił kredytu, na wypłatę odszkodowania. W przypadku Fiat Banku zgodę taką może uzyskać w imieniu klienta Carserwis , jednak w innych bankach o zgodę występuje firma ubezpieczeniowa lub właściciel pojazdu. Podczas zgłaszania szkody, warto mieć ze sobą numer umowy kredytowej oraz adres banku, w którym jest udzielony kredyt na nasz samochód.

Samochód zastępczy

Na życzenie klienta, na czas likwidacji szkody udostępniamy odpłatnie samochód zastępczy . Należy jednak zgłosić taką chęć odpowiednio wcześnie, aby zarezerwować auto.

Polisa płacona w ratach

Część kierowców opłaca polisy w ratach. W przypadku zgłoszenia szkody komunikacyjnej i ubiegania się o pokrycie kosztów naprawy przez ubezpieczyciela powinniśmy pamiętać, że w przypadku polis AC powinniśmy wpłacić następne raty przed zakończeniem naprawy naszego samochodu.

Jeśli nie naprawiać, to może sprzedać?

Carserwis oferuje Państwu możliwość odkupienia uszkodzonego samochodu , jeśli wartość naprawy jest większa od 70 % jego wartości, a szkoda rozliczona jest jako całkowita. Jeśli cena za rozbite auto będzie dla Państwa satysfakcjonująca wówczas można się pozbyć samochodu bez uciążliwych formalności.


Twój koszyk zapytań

Zmieniamy siedzibę

Uprzejmie informujemy, że CARSERWIS zmienia siedzibę. Od 1 maja 2014 roku zaprasz... więcej

Jeep Cherokee w salonie CARSERWIS

Zapraszamy w dniach 17-21 marca na przedpremerowy pokaz nowego Jeepa CHEROKEE. więcej

Nowy serwis mechaniczny KIA

Zapraszamy do naszego nowego serwisu mechanicznego KIA w Piasecznie. więcej